Ridpass

Råttan, torsdag
Jag var på läger med skolan så hon vilade.
Råttan, fredag
Råttan vilade för att jag var död efter lägret.
Råttan, lördag
Ett litet pass på volten för att checka av lite att det vi tränade på i osdags finns kvar. Det gjorde det till viss del men jag red på ett rakt bett idag med D-ringar och det gnisslade, inte för att gnisslandet störde ridningen men Råttan knixa med huvudet. Det bettet jag ska ha imorgon är Kapellos bett, det är det jag haft på dem senaste tävlingarna. Jag vet inte riktigt vad det heter (det hon har på bilden nedan är det, ett rakt plastbett), men det är iallafall det bettet och pelham bett som funkar på henne. Alla andra bett knixar hon med, till och med pessoabettet nu faktiskt. Tävling imorgon, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0