Resultat

1m - 8 fel
110 -  strök mig
Resultat mässigt är jag sjukt besviken, Råttan ska egentligen bara sätta nollor på 1 meter, men jag förstår henne på ett sätt att det blev som det blev. När inte en bannyggare kan bygga avstånd med rätt längd mellan hindrena är det inte hästarnas fel att det blir konsitigt. Det var en lokal tävling och då ska man verkligen inte ändra avstånden från standard måtten, de flesta på lokal nivå är ju mer eller mindre ofta nybörjare. Det är först i medelsvåra och svåra klasser som banbyggarna kan börja mixtra med avstånden för att se vad häst och ryttare klarar av, men det är ju på elit-nivå då.
Nog om mitt negativa-snack. Eller nää, det kommer mer, underlaget var kasst och banan var liten. Så nu har jag sagt mitt. Jag har varit på den tävlingen förut och jag sa till mamma att jag inte ville åka dit, men hon sa att jag skulle ge det en chans till och det gjorde jag ju. Men nej, jag ska inte dit igen, deras chanser har tagit slut.. Det ska vara roligt att tävla och tyärr är jag inte så motiverad att åka dit.. Aja, nu ska jag inte säga nått mer iaf. det kommer bara bli negativt ändå och man ska ju vara positiv, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0