Måndag igen

Råttan
Red ut i drygt en timma, jag hade babypelhamet idag och det fungerade över förväntan. Det blev mycket galopp och trav så när vi var klara blev det en välförtjänt dusch. Hon var riktigt fin idag, tror aldrig att hon varit så fin innan :) I både galoppen och traven var hon lugn fast ändå väldigt framåt och ett stor bra "storhäst" steg. Hon har ju gärna lite kortare steg vanligtvis men mina "läxor" från tränarna verkar fungera för jag har suttit och tragglat för att få fram ett större steg på henne och det har verkligen gett resultat :)

Pajaz
Han fick en uteritt på ca 40-50 minuter med mest skritt och lite trav. Jobbade inte speciellt mycket men när jag väl gjorde det ställde jag lite åt båda hållen och försökte få han relativt låg i nacken :)

Kapello
Jag skulle också ridit Pelle idag men Zanna red ut honom med mig och Pajaz istället :)

Pinokio
Vilodag för hans del idag :)


bildbrist igen... :( det får bli en bild på Kapello idag ;)

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0