Dressyrträning+Hoppträning

Hejsan, jag kom hem ganska sent så hann eller varken orkade skriva..
Gårdagens ridpass:

Igår var det en fullt upp...:P

Pajaz
Var och dressyrtränade för Jim. Förra veckan skulle jag göra det men han kunde inte. Så det var ett tag sedan jag tränade, så behövde verkligen en träning. Träningen gick riktigt bra! Han kändes jätte fin:) Vi jobbade med att lösgöra honom, han blev riktigt fin, och då började vi fokuser mer på mig. Jobbade med att fötterna skulle vara helt still. Det är lättare sagt än gjort ;) haha så det är något som 
jag ska jobba på :)
Det blev ingen film eller bilder från träningen efter som mamma inte var med.

Noki
Vila

Kapello 
Var iväg och hopptränade för Niclas. Tränade utomhus, det blåste mycket men som tur var kom det inget regn... Idag gick det bra, jobbade på att hoppa bana och tränade på hoppa linjer. Fick två utbrytningar men det är inget. Bara för att han bara är 5år, så han behöver få mer hopp i kroppen så han få vana :) Så sammanfattningsvis så är jag nöjd med honom :)
Mamma filmade lite så det kommer up så fort jag hinner.



Köpte ett nytt pannband härom dagen, det blev ett swarovski:)

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0