Resultat

100 - 0,0 fel
110 - 8 fel

Så såg dagen ut, plus en massa sol och vårkänslor :D Ne, men det kändes riktigt bra idag hon lyssnade på mig och idag la jag henne medvetet lite närmre hindrena för att jag vill få bort "hoppa på fart" stuket, det kommer inte funka om vi går upp på högre höjder utan hon måste ha lite styrka. Hon visade idag att styrkan finns där och även viljan faktiskt, inte en enda gång jag kände att hon tänkte stanna, hon kan ofta göra det men inte idag.

Att jag hoppade lite lägre idag och gick ner i klasserna var för att efter tre tävlingar på högre höjder kunna gå ner och rida med precision och samt ge henne lite beröm på det sättet ;) Framhoppningen var nog den bästa någonsin, hoppade ganska högt och såg avståndet med ögat speciellt på oxern då hon kom bra på varenda gång och hoppade väldigt fint också :)

Två filmer från dagen :p

100, klassen (mamma missade att filma första hindret :P)


110, klassen


/Louise

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

snyggt :)

2011-03-06 @ 20:13:41
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0