Ridning

Idag fick Nuggsan en uterunda med mest skritt men även trav och galopp. Det blev inte så långt eller ansträngande för det är hoppträning imorgon, så det känns inte bra att rida hårt dagen innan :P Hon var fin och jobbade på så gott hon kunde, var ute i runt 40 minuter.

En grejj som bara var jobbigt var att jag fick kramp i foten! Det var superjobbigt, jag hittade ett läge på stigbygeln så jag inte hade kramp men så fort jag rörde foten bara vred den sig. Det är inte okej ;) haha, om ni ville veta :P


på tal om allt och inget så hittade jag en supergammal bild på mig och min syster :P

/Louise

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

sv: ja verkligen :/ men man lär sig av sina misstag :)



det är sjukt jobbigt när man får kram :o har fått det i benet nu några gånger på sistone :I

2011-03-09 @ 22:00:28
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0