Resultat från gårdagens tävling

Resultat
100 klassen, bed A:0+A:0 0,4 fel
110 klassen , bed A:0 0 fel

Så såg resultaten ut igår, hon kändes fin och jag är jätteglad att hon inte var som i Alingsås (tror det var förra veckan :S haha). Hon lysssnade nästan lite för bra då jag har börjat göra en jättedum grej, jag sitter och tar en massa, massa, massa små halvhalter ett stup i kvarten helt i onödan, det måste tränas bort! Jag blir så himla arg på mig själv...

Råttan gjorde iallafall vad hon skulle förutom petet på sista hindret i första klassen, sen kom vi precis utanför placering i 110 fast det är nog värre att komma tvåa ;) haha, på tal om vilken plats man vill och inte vill komma på är ju trots allt tvåan den första förloraren :P

100 klassen


110 klassen


/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0