Jag säger bara...

Jag säger bara 1 timma och 50 Minuter tog det idag att få in Pajaz.
Han var bara på det humöret att han inte ville gå in. så vi gick i cirklar. Det var tur att jag hade så gott om tid idag, så slapp jag tänka på att jag skulle iväg någonstans utan det var bara att vänta ut honom. 

Man kan aldrig vinna över hästen i fysik styrka, eftersom en häst väger ungefär 8 gånger så mycket som du ens väger. Men man kan vinna över den i tålmodighet/envishet.

Tillslut gav han upp och lät mig komma fram till honom, och då var det som om inget hade hänt.
Jag förstår egentligen inte varför han ville vara ute idag? Det har regnat till och från hela dagen :P

När jag väl fick in honom, blev det inte som jag hade planerat eftersom det tog så lång tid så jag gjorde NH i Paddocken med honom.
Där lyssnade han jätte bra :)


Pajaz i Paddocken

Noki, fick också springa lite i Paddocken

En glad Lousie filmar lite när Noki rullar sig.......

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0