Film från igår

Reultat: 5 fel i grunden
Kan bara säga det att Nuggi inte var sig lik igår, hon hade inte samma bjudning som vanligt och på framhoppningen hostade hon mer än vad hon brukar när jag satte igång henne. Jag vet inte om det är nått "fel" på henne men troligtvis inte. Jag är inte jättenöjd över resultatet men jag får väl glädja mig med att det bara var 4 som var dubbelnollor i klassen av ca  50 startande.

Här kommer filmen från igår, jag blev lite sur på mamma för hon filmat på fel håll ;) Men hon filmade iallafall :D När hon stannar så ser inte jag egentligen varför hon stannar och jag vet inte varför heller för den delen och sen kommer hon väldigt nära på ett hinder, det var just för att hon egentligen inte var samma Nuggi som vanligt med bjudning som man nästan får sitta och ta i tyglarna hela tiden... :(



/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0