Hejsan

Hejsan, detta gick ju bra...

Aja, skriver nu iallafall.
Vad har hänt sedan jag skrev sist..? Hästarna tränas som vanligt. De kommer inte ha någon sommar vila  någon av dom, eftersom det har varit så mycket under våren.
Eller ja kanske inte Pajaz, men han kan man säga har haft sin nu de senaste två veckorna. Eftersom det har varit ett uppehåll med dressyren, fast han har blivit motionsriden.

Pinokio, har jag sakta men säkert börjat sätta i gång nu. Vågar inte gå för fortfram utan tar varje dag som den kommer. Så vi ska snart boka tid i Husaby för att få det sista beskedet. (förhoppningsvis friskförklaras han)

Kapello, inget ovanligt har tränat honom som vanligt sedan skrev sist. Igår när jag skulle rida ut så visade han hälta på ena bak, så vi har fått tid på Åby, så vi ska åka och kolla honom så det inte är något allvarligt.
Känner att slutet av 2010 och början av 2011 verkligen har varit lyckosamt för min del när det kommer till skador.. Nu har jag fått för flera år framåt.


♥// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0