Återbesök

Då har har vi varit tillbaka med Kapello på Åby för ett återbesök.
Det som vi skulle göra där var att Kapello skulle bli special skodd, eftersom han lätt flyter ut lite på bakhovarna.
Sedan skulle veterinären kolla på honom igen, och hon tycker att han har förbättrat sig så nu ska han få metacam i  tio dagar, sedan får jag börja skritta honom igen.

Och med Noki har vi börjat sätta igång nu som sagt, men vi tar det försiktigt för att allt ska gå rätt fram. Vi ska även beställa tid i Husaby för ett sista återbesök, för att få det sista beskedet. I nuläget ser det ganska bra ut men jag vågar inte säga för mycket. 

Efter all otur jag har haft nu så har jag slutat hoppas och ha för stora förväntningar, utan väntar med glädjen till det är konstaterat.  

Men det känns skönt att allt börjar gå frammåt igen iallafall.

Som Louise skrev så kommer denna bloggen ha lite sommarlov nu, men jag kommer att skriva lite till och från om hur det går med hästarna (det stora sakerna), inte kanske vardagsridpassen...




två bilder från igår när vi väntade på vår tur...

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0