Ja då får jag också komma igång då..



Nu känner jag att jag får ta tag i kragen och börja blogga mera känner jag! har varit jätte dålig nu det sista.
Så då tänkte jag att jag också skulle göra en sådan 13dagars presentation... kanske då blir lite roligare att läsa och ni kansle får reda på lite mer om mig som ni kanske inte vet :)

Såhär ser det ut:
Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 - Presentera din häst/dina hästar
Dag 3 - Min första egna häst
Dag 4 - Hur mitt intresse för hästar började
Dag 5 - Mina drömmar inom hästsporten
Dag 6 - Mina mål
Dag 7 - Mitt bästa hästminne
Dag 8 - Tävlings kläder (ryttare) 
Dag 9 - Det här saknar jag
Dag 10 - Bilder på lite av min utrustning (häst och ryttare)
Dag 11 - Min favorit sak i stallet
Dag 12 - Det första jag gör när jag kommer till stallet
Dag 13 - Detta finns i min ryktlåda 

Ja vi får se hur detta går men får hoppas på det bästa ;) så om ni vill veta mer om mig och mina hästar så är det bara att forsätta läsa våran blogg!

♥ / Elin

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

2011-01-23 @ 14:07:53
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0