Igår och Idag

Lite dåligt av mig kanske att inte uppdatera men jag har 511 läxor som ska göras så lite panik...

Idag red jag ut en bit i den härliga blåsten, det blev en snabbis kanske 30-40 minuter i alla gångarter. Och nej hon halkade inte, jag har ju fyra brodd på varje hov så det händer absolut ingenting, sen var det plusgrader när jag red så det var inte så hårt i marken :P Hon var lite jobbig hon tyckte att allting var farligt idag, kan bero på både blåsten och även att hon har börjat brunsta... Aja, det är som det är :P

Igår blev det en vanlig hederlig barbacka tur i skritt på 40 minuter, kan säga att min häst inte ville gå det var trava som gällde ;)


Nuggi som blöt? för er som undrar vad det är för konstigt träns så är det bara uppknäppt ;P

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0