En vända till ridhuset

Kanske blir lite tjatigt det här med tanke på att Elin redan gjort två inlägg om dagens ridpass, menmen jag tänkte iallafall berätta lite om mitt ridpass.

Precis som Elin red jag markarbete, (haha jag trotsar dressyr ordet fråga inte varför ;)), i cirka en timma. Jag jobbade henne i sidoförflyttningar och bytte galopp mycket samt att gå in på mycket små volter men ändå hålla en aktiv galopp. Hon lyssnade väldigt bra och var mycket framåt kan jag säga.

En annan sak som är roligt är att jag märker skillnad sen kiropraktorn har behandlat henne. Hon hade förmågan att gå på två spår eller vad det kallas men idag märkte jag knappt av det! ;)

  
Nuggi och jag :P 

/Louise


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak! AVSLUTAS IDAG DEN 23/1

SV: Blev samma för mig och en tjej en gång. :P Tre träningar i rad hade vi tagit likadana, men olika mellan gångerna, ridbyxor. :P

2011-01-23 @ 20:25:28
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0