Dressyrträning

Såg att Elin nämnde att jag tog kort på henne idag när hon tränade så jag får väl slänga upp någon bild. Dock är de flesta av mina bilder tagna med min iPod så därför är inte kvalitén den bästa, den är snarare ganska kass när man lägger upp dom. Men det står att det finns HD kvalité på den men det gäller ju bara att hitta det först... haha ;) Dock har jag inga bilder från när hon rider, jag hade några filmer därifrån, jag kan se om jag på något sätt lyckas att lägga upp dem :P






hon red med sitt Kingsland schabrak ;P, måste erkänna att jag är lite avis på detta jag har ju det "vanliga" vita med blå, röd och grå kant tror jag


hon red även med kandar, jag har aldrig gjort det själv så jag tycker bara det verkar knepigt med två tyglar :P haha

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0