Dag 7 - Mitt bästa hästminne

Ojoj, dagarna rinner förbi så nu är jag redan inne på dag 7! Vart tog tiden vägen? :O Idag ska jag enligt "schemat" skriva om mitt bästa hästminne så här kommer det. Egentligen har jag ganska många bra hästminnen men detta måste nog vara det bästa! :D

Dagen då jag fick min första egna häst, eller kanske inte den dagen jag fick henne men den dagen då hon kom till stallet. Om ni läst bloggens tidigare inläggen så skrev jag om min första egna häst Lycesse. Jag fick henne på juaftonen år 2003 då jag var nio år. Hon kom till stallet den sista Januari 2004, vilken lycka, jag kommer inte ens ihåg hur glad jag var! :D

Hon stod förresten i samma stall som jag har Nuggi i idag, på Stall Kvarnen i det mysigaste lilla stallet jag någonsin varit i. Eller egentligen så finns det två stall på gården men både dem åren jag hade ponnyn där och även Nuggi har jag stått i det "gröna" stallet även kallat "tävlingsstallet". Det andra kallas det "blåa" stallet eller "ponnystallet" ;) Men jag har inte stått på Kvarnen hela tiden jag haft häst utan jag har varit i två stall däremmellan men i höstas flyttade jag tillbaka fast denna gången med min bästaste Elin också ♥

Oopps, såg nu att "berättelsen" om mitt bästa hästminne flög iväg någon annanstans men så kan det bli ibland ;)


Min älskade lilla prinsessa och jag för tre år sedan ;), tror att det var samma dag som jag sålde henne..

/Louise 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0