Dag 4 - Hur mitt intresse för hästar började

Dag 4 - Hur mitt intresse för hästar började.

Mitt intresse för hästar började kan man säga så som alla småtjejer... Det började med att man tyckte att hästar var sååå fina mm.. Men sedan blommade ut när jag börjde rida islandshästar. Jag ville inte göra något annat än att rida.
Jag red också nere i skåne när vi var och hälsade på morfars bror där nere. Han hade tre hästar. ( två av de på bilden) som jag fick rida.
Och det mitt intresse blev inte direkt mindre när jag började rida på ridskolan. Man kan sammanfattade det med att jag blev fast. Fast besluten att detta var något som jag skulle hålla på med.


jag och grannens hästar.


Jag, när jag red på islandshästar


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0