Då har ..

Jag då har Noki åkt. Mamma körde honom till Åby i går eftermiddag. Han ska som sagt stå där nu ett tag får vi hoppas att han blir bättre!
Det kommer dock att kännas väldigt tomt, har inte bara haft en häst hemma ( i stallet) på jag vet inte hur länge!
Vi ska försöka åka ner någon dag i veckan och hälsa på honom.


Igår red Louise Pajaz, för jag jobbade till 22. Vet inte hur det hade gått om jag inte hade haft henne?! ♥
Jag såg även att louise har lagt ut den typ finaste bilden jag har på Pajaz! Det är hennes duktiga syster som har tagit den :)

I morgon är det dressyr träning igen för Jim :) Jag ska träna varje vecka nu tills Noki är okej igen att börja hoppträna.

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf åkte han till Åby?

2011-03-24 @ 21:49:31
Postat av: Elin Ewers

sv: Noki behövde åka dit för att han skulle få penicillin för att bli bättre, men saken är den att han tål inte penicillin egentligen så han var tvungen att få det i mindre mängder och morgon+kväll. Och då var det bäst att han fick stå där i de 10dagarna som behövdes :)

2011-03-24 @ 22:09:36
URL: http://capaill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vrf behövde han det då? <3

2011-03-25 @ 07:30:20
Postat av: Elin Ewers

sv: Jag har skrivit ett inlägg om det idag så läs gärna det :)men om det är några frågor är det bara att fråga! :)

2011-03-25 @ 18:01:58
URL: http://capaill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0