09 Januari 2011

Hejsan!

Såg att Louise gjorde en liten (kort) presentation om sig så jag tänkte att jag skulle göra det samma.

Jag är en tjej som fyller 18år till våren. Jag har haft ett stort häst interesse hela mitt liv. Mina föräldrar har också hållt på med hästar när de var yngre, men de sattsade på simning istället :-P Allt började som det bruka göra, att jag fick mitt häst intresse när jag var liten men då bestod det mer av att jag tyckte att dom var såååå fina. Sedan utvecklades det så klart och jag fick upp synen för banhoppning. Man kan säga att jag fastnade, och har inte kunnat slita mig i från det.Idag har jag två hästar, Pajaz och Pinokio. (presentation om de kommer). Här får ni en bild på mig och en av mina hästar (Pajaz).

155172_1661693992463_1540596459_31622254_6207175_n

Så nu kanske ni har en fått en liten bättre bild på vem jag är. Om ni vill få reda på mer är det bara att läsa bloggen i framtiden så kanske ni får reda på mer! ♥

Många Kramar!/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0