Igår

Gårdagens ridpass var jättehärligt, solen hade i och för sig nästan gått ner men det gjorde inget. Jag red en stund på ängen och hon var superfin, det är så kul att rida när hästarna vill jobba och och tycker att det är roligt. Den ängen jag red på har lite småbackar eller kullar och det tycker jag är jättebra med underlag som inte alltid är helt slätt, för då går hästarna tillslut bara som robotar utan att tänka på vart dem sätter ner fötterna.

Jag jobbade henne ganska mycket i galopp både nerför och uppför, snabbt och långsamt. Hon lyssnade finfint och jag tänkte att jag ska rida henne på ängen idag igen och senare ikväll kommer kiropraktorn, förhoppningsvis för sista gången ;)



/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0