Grand Prix och GBG

Borås Grand Prix börjar om 9 dagar, var tog dem andra dagarna vägen? Jag som tyckte att det var så himla långt kvar men tydligen var det kanske inte så. Jag har sett anmälningarna på TDB och det känns ju ändå bra att man ska tävla mot Svante Johansson, Robin Ingvarsson, Viktor Melin och mer än hundra ryttare till, jag kommer ju lätt vinna! ;) haha..


bild från 09 Nuggi kör pose med ögat mot kameran :P

GBG Horse Show är inte heller långt borta det är tre veckor kvar, superkul! Jag tror att utställarna på mässan kommer bli glad att jag kommer... :P Självklart ska jag dit med Min Elin ♥ , förra året var jag iof. där med mamma och en stallkompis men inte i år.


haha  vad fina vi var då, eller inte :P

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0