Dressyrträning..

Hejsan!

Det var ett tag sedan jag skrev något nu, ( känner verkligen att jag är bra på det här... inte.) haha
Nemen, idag var jag iallafall och tränade för Jim Lundgren med Pajaz. Han kändes super fin!
Riktigt mjuk och fin i formen..
Vi jobbade mycket med galoppen denna gången, för att han ska bli mer lösgjort i bogen,halsen osv så ställde vi mycket utåt och sedan tillbaka innåt. Jobbade även i låg from som vi brukar, på grund av att han är en såpass pigg häst och för att han ska kunna slappna av och verkligen använda sig av ryggen och de "rätta" halsmusklerna.


en bild från i somras^^ Vill ha sommar,värme,solsken,ljusa kvällar... NU. tack.

har några filmer från idag, men de kommer upp i morgon, för hinner inte ikväll.. Det blir plugg för min del. roligt.inte.

♥/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0