Nu är jag här igen!

Då var det dag att börja skriva här igen då. Skolan har börjat vilket betyder att lovet är slut och bloggen kommer börja att bli uppdaterad. Jag har sagt till mig själv i en vecka att skriva här nu, men antingen har jag glömt av det eller inte hunnit med. Men så, nu ska jag få ändring på det iallafall ;)
Under sommaren har Råttan gått som vanligt fast med mindre tävlingar och träningar. Jag har varit på två tävlingar nu efter sommaruppehållet och på den ena tävlingen vann vi en klass och på den andra kom vi fyra i en, så det känns som en bra start på denna säsongen. Får hoppas att det fortsätter så med.
Jag har tränat tre gånger för Niclas och det är honom jag kommer att fortsätta träna för nu varannan onsdag då Anneli inte längre kommer att hålla till i Borås Ridhus utan hon kommer att hålla sina träningar längre bort så fick det bli så som det blev. Men dfet blir säkert jättebra men lite konstigt då jag tränat för Anneli i hela åtta år! Men jag tror säkert att jag nån gång per år försöker att åka iväg och träna för henne. Sen kommer jag också att då och då träna för Frida som vanligt.
Så då var detta tråkiga inlägget snart klart, jag får börja skriva vad jag gör med Råttan varje dag så att jag inte behöver sammafatta allt utan att jag kan specificera det mer och gå in på hur ridpassen kändes och målet med dem och så vidare och så vidare.
Hoppas att ni har det bra allihopa och att i haft en bra sommar! :D 
Kramar Louise!
Seger med Råttan 7/8
Fjärde placeringen veckan efter ;)

PS. Jag har styckeindelat texten, men det är blogg.se som krånglar. Jag vet att det är svinjobbigt att läsa så jag ska se om jag kan göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0