I'm Back!

16 Augusti 2011

Nu börjar jag uppdatera här igen... Har haft ett sommaruppehåll, men på Torsdag börjar skolan som vanligt, och rutinerna kommer tillbaka. Då kände jag att jag skulle göra samma sak här på bloggen.

"höstens" första dagens ridpass:

Noki
Skrittade ut en runda på 30 minuter. Jobbade honom i lågform.
Imorgon är det även första hoppträningen på 10 månader... Vi får se hur det går :P Han var gaaaanska pigg (glad) över att bara små hoppa i lördags. Hoppade som högst 1 meter. Men det kändes som om han hoppade dubbelt så högt :P

Pajaz
Red ut en runda på ca 45 minuter. Lät honom ha halsen som han ville, och tränade på att göra lugna galoppombyten på rakt spår. Ibörjan hetsade han upp sig som han brukar. Men i slutet gjorde han några riktigt bra byten :)

Kapello
Vila


Hittade Pajaz stående med huvudet intryckt här och åt massor av äpplen idag när jag skulle hämta honom från hagen...

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0