Resultat

100 bed. A:0+A:0 0,4 fel
110 bed. A:0+A:0 4,- fel

Hinner inte skriva just nu om ritterna gör det senare!! Film från igår kan jag lägga upp så länge! ;) (Tog första låten jag "hittade" haha, den mest opassande låten som finns till en hästtävling :P)

I första klassen kändes hon fin lyssnade bra så därför satsade jag lite i omhoppningen, men hon hinner inte hoppa upp riktigt på sista hindret så den bommen föll. Jag tycker att hon borde ´klarat det egentligen eftersom vi övat på sånna vägar ganska mycket nu på den senaste tiden.

I andra klassen var hon lika fin tyckte jag, förutom missen på fjärde hindret, jag hann inte ta ut svängen utan hon började vända för tidigt och lyssnade inte på innerskänkeln så en onödig miss där tycker jag. Hon skulle lätt klara av det så faktiskt är jag inte helt nöjd med henne i båda klasserna för dom missarna var onödiga och hon hade kunnat löst dem. Aja, inget att göra åt nu dock...




/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0