Glad Påsk!!

Jag vill bara börja med att önska er en GLAD PÅSK allihopa!
Dagens ridning:

Kapello
Red ut med honom för första gången idag. Det gick jätte bra han var väldigt lugn och brydde sig inte så mycket om biler eller något sånt... Det blev en runda på ungefär 45min, med mycket skritt och lite trav. Red också i backar så han skulle få arbeta med bakbena.
Jag är riktigt nöjd med honom, trodde han skulle vara mycket tittigare :P

Pajaz
Mamma fick rida med på Pajaz, Så det blev klättring för honom idag med :)

Noki
Jag skrittade ut en runda på ca 30min. Han var jätte pigg idag! Vet inte vad som hade flugit i honom, han hoppade till för soptunnor, bilar, cyklister... Helt enkelt allt. Han trippade på tårna hela tiden. Så hela rundan gick ut på att försöka få honom lugn. Efter ett tag lyckades han lugna sig lite och började jobba fint :)

Jag tog ett snabbt kort när vi var ute idag, inte den bästa men bättre än inget... :P (Kapello)

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0