25 April 2011

Igår fick alla hästar vila, eftersom jag kom på att jag skulle jobba kväll :P
Men de blev ridna idag istället...

Pajaz
Skrittades ut av mamma, klättrade i backar, var ut i ca 45 min.

Noki
Annelie (Louise mamma) skrittade med mamma ut på noki. Det sa att de hade gått jätte bra :)

Kapello
Jag red ut honom en runda på ca (lite mer än) 1 timma. Louise red med ut på Nuggi. Det blev mycket trav och lite galopp. På vägen hem var han riktigt trött. Det känns verkligen att han bara är 5år... :P
När man börjar rida har han hur mycket energi som helst, och vill inget annat än att springa. Men en stund senare så är allt borta ;) haha
Men det ska vi bygga upp, och göra honom starkare :)

går inte att ladda upp bilder, så det kommer så fort det går...

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0