Ridningen igår

Råttan
Red på volten i drygt en timma igår, när jag började rida fram ville jag få loss henne i sidorna precis som Elin försökte med dagen innan. Efter en ganska lång framridning ställde mamma upp en oxer som jag hoppade några gånger, jag ska ju tävla till helgen så jag tyckte att det kunde vara bra med nått språng nu några dagar innan.

Eftersom att det bara var ett hinder så hoppade jag lågt några gånger sen höjde mamma med fyra-fem hål varje gång och eftersom jag ska hoppa 110 och 120 på lördag och 120 på söndag ville jag ha nått som låg på den höjden. Den låg på 125 efter några språng och det kändes fint. När jag "hoppade av" henne sedan bad jag mamma bredda hindret när hon sänkte :P Kan säga att Råttan fick ta i lite, hon var inte beredd på att den var så bred ;)


får se till att ta med iPoden ner idag så det kan bli lite nya kort ;)

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0