Ridning

Kapello
Red ut en sväng med Michelle och Zanna. Skritt och trav med klätterträning. Han skötte sig fint när vi var ute och när vi kom tillbaka red jag litepå volten och hoppade nått språng :) Det är en enorm skillnad på hur han och Råttan hoppar, han hoppar så himla stort :P

Råttan
Reds av Michelle :)

Pajaz
Red på volten, gjorde lite förflyttningar och jobbade han i en låg form. Galopperade ganska mycket för jag ville att han skulle slappna av rikitgt mycket så då får man vänta ut honom en stund och jobba på och tillslut slappnar han bara av. Det är just det jag övar på, att få han avslappnad ännu snabbare. :)

Pinokio
En liten vilodag ;) Fast han var lite stollig i hagen :P

Måste bara visa vad det är jag äter när jag är på tävlingar... :P





... barnmatsvarning på det :P hahahah, gott är det iaf :)

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0