Resultat

reg 110 12 fel
nat 120 16 fel
nat 120 22 fel

Har inte mycket mer att tillägga än att denna helgen inte gick så bra. Jag godkänner max 4 fel med henne på 110 just nu, hon kan hoppa det, hon ansträngde sig bara för lite. Första 120 klassen kändes hyffsat okej och jag kan trösta mig med att det inte var många felfria i någon klass och sen att det var förvånansvärt många som vägrade ut sig :S Men jag är ändå på nått sätt glad inte över reultatet men hon tog några språng riktigt, riktigt fint :) även vissa som hon rev, hon touchade bara i dem.. 

Men idag gjorde Frida Mordenfeld (min tränare :) ) dagen lite bättre när jag fick rida hennes superfina häst Gråben på framhoppningen, jag stod och hjälpte henne där och sen  när hon skulle gå banan fick jag hoppa upp och rida runt :) Tack Frida!!! :D

Man kan ju inte annat än att älska den hästen! :D



Lucky Rock Z "Gråben" och Frida :)




Ett stort tack till alla snälla och härliga Boråsare också, ni är bäst! :)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0