Med lite hjälp funkar det mesta

Idag var meningen att jag skulle rida tre eller fyra hästar, fast så blev det inte som tur var. Jag kunde inte ta mig ner till stallet så tidigt som jag skulle behövt för att hinna med alla fyra, som tur var hade jag till min räddning bästa Zanna som tog två hästar åt mig plus att lena, janne och mamma gjorde allt annat i stallet plus borstade hästarna åt oss (A). haha, lite lyx får det vara ibland, eller ganska ofta. Om jag rider mer än en häst brukar den andra vara klar när jag kommer tillbaka så det är bara att byta ;)

Pajaz
Red ut i ca 40 minuter, försökte få han lugn till största delen av passet och avslappnad, han var en liten studsboll i galoppen idag nämligen. Men i slutet blev jag glad när han skrittade ganska långt utan att börja trava ;)

Kapello
Skrittur på ca 40 minuter, jobbade ingenting utan lät honom bara gå :)

Råttan
Zanna red henne, medans jag red Pajaz
 
Pinokio
Zanna red honom när jag red Kapello


haha, sööt :)

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0