Helgen

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev nu... Men det har varit och är väldigt mycket runt om kring mig som händer.

Denna helgen som var fick jag gjort massor, kom in i ett puts humör... (vilket inte händer varje dag!) Så jag putsade sammanlagt:
- 6st träns
- 4st sadlar
- 3st martingaler
- 4st sadelgjordar
(har bara lädergjordar)
- Mina tävlings/tränings skydd
- ett par stövlar
(har två par stövlar, Tränings/tävlings och ett par när jag rider hemma)

Det bllir mycket när man har tre hästar :P
Känner mig faktiskt riktigt duktig ;) haha Nu är det gjort! Så skönt! Men snart är det dags igen... :P

Mina skydd innan:


Mina skydd efter:

Skillnad? ;) haha

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0