Heejsan... Äntligen!

Äntligen kan jag blogga igen! Det har varit problem med vårat internet de senaste dagarna...

Så får ta igen det nu :P

Igår (Tisdag)

Pajaz
Jag red ut en runda tillsammans med mamma som skrittade Noki, jobbade han i skritten, så han skulle gymnastisera nacken lite :) En runda på ca 30min

Kapello
Jag red ut en runda på 45min med skritt och trav, jobbade med att hålla en låg form så han använder sig av ryggen. Red ut själv så det var miljöträning också kan man säga... Han har aldrig sett får innan.... Det märktes om man säger så ;) Så fort han fick se dom stod han som fastgjuten och hjärtat bankande! Men efter en liten stund gick han så snällt förbi. Men han är ju bara fem år, så han har inte varit med om så mycket än :)

Noki
Mamma red honom.En skritt runda på 30min.

Nuggi
Idag red jag Nuggi också(eller råttan som louise kallar henne :P), bara för louise skulle iväg på en sak.
Var ute en runda på ca 40min, det blev mycket jobb i trav men också lite i galoppen. Ibörjan ville hon inte riktigt utan gick och kollade på allt som hon kunde vara rädd för... Men sedan började hon lyssna riktigt bra :) Jobbade mycket med att överställa henne i sidorna så hon kom loss i nacken och bogen. Sedan red jag mycket öppna och sluta :)
Riktigt nöjd med lilla "råttan" ;)


Pajaz och Louise så lysa upp mitt inlägg :)

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0