Sista mars idag...

... det betyder första april imorgon :) Snön är nästan borta och sommarlovet är om drygt 8 veckor (tror jag) härligt som fan! :D

Idag blev det uteritt en liten sväng på 40 minuter ungefär, har faortfarande det raka bettet på henne det funka hyffsat. Jag blir ändå glad att jag kan ha något anbnat än pelhamet, men så är det så att jag inte släpper mitt kära pelham för det är det bästa bettet jag haft på henne och så lär det nog vara också om jag inte lyckas hitta nått annat :P

Imorgon blir det ingen ridning utan det blir först hovslagare sedan en sväng till veterinären :)



Råttan ♥



/Louise


Kommentarer
Postat av: LN

Vad hände med uppdateringen?

Älskade bloggen...

2011-06-14 @ 20:55:06
URL: http://lnalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0