Onsdag 16 mars

Red Nuggi på ängen en stund 40 minuter kanske, det var lite hårt i marken men ändå inte. Hon gick bra när jag verkligen red annars sprang hon bara iväg, hon brukar inte göra så men det kan ha något att göra med hennes nya attityd också. Hon har blivit en bitch som sparkar i boxväggen 1-2 gånger om hon inte får som hon vill och hon flyr typ ut från boxen om den är öppen. Aja, har väl bara mig själv att skylla det har blivit väldigt dåligt med NH träning nu på vintern men jag har inte haft någon motivation pga det kalla äckliga vädret ;P


en gammal bild, tror jag var 14 år och Nuggi 7 år ;) haha, fult

/Louise


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

fiin bild :)

2011-03-17 @ 07:27:39
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0