Måndag 28 mars

Nuggi
Hon fick ett lugnt pass i skritt och lite trav med hackamore i 25-30 minuter, det fanns lite farliga saker i kanterna på vägen tyckte hon men annars var allt som vanligt :)

Pajaz
Fick en uteritt med mest skritt fast även trav och galopp, han stack med mig kan jag säga det tog ett tag innan jag fick stopp på honom, tror det var för att jag hade hackamore. Men efter ett tag i fullfart kom vi fram till en stig i en "skog" där han fortsatte att springa men jag styrde, eller försökte styra mot ett träd så han skulle stanna men det gick inte så jag försökte en gång till och då fick jag tag i ena tygeln och drog runt han så han stannade. Men jag tog något varv i paddocken när jag kom tillbaka och då var allt frid och fröjd igen ;)


Råttan och fina Pajaz

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0