Måndag 21 mars

Måndagar alltid lika jobbigt, hela veckan kvar... men nu ska jag inte vara sån utan jag rider ju två hästar på måndagar det är tummen upp :D

Nuggi fick en klätterrunda med mestadels skritt eftersom att det var ganska mycket snö uppe på kullarna :P Hon gick på som vanligt den lilla Råttan :)

Pajaz fick också en liten klätterrunda men nästan bara med skritt men lite trav och även galopp om han fick bestämma :P Har ju hackamore på han nu och jag tror inte jag kan trixen att rida med det om nu Elin skulle ha några ;)

Tror att jag glömde skriva vilken höjd det var jag hoppade i lördags, jag hoppade förklassen som var en 110 hoppning :P Nu vet ni ;)


tyckte att Pinokio skulle få piffa till detta inlägget, en cirka hundra år gamal bild på mig och honom :P haha jag dör!!!

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0