dressyr träning.


tycker om denna bilden på Pajaz och mig^^

Hejsan!

Igår var jag ock tränade för Jim med Pajaz. Det gick jätte bra. Han kändes verkligen fin igår!
Visst gjorde hans sina små trick, men efter vi jobbade honom i mkt mellan galopp så blev han nöjd och kunde få en riktigt rund och fin galopp och trav. :)
Vi jobbade mkt med att göra slutor på volter. För att verkligen lösgöra honom så att hans rygg kom upp.

Det känns verkligen nu som om han börjar komma i riktigt fin form nu.
Men nu är det bara jag som ska få in i min hjärna att det kanske inte är såfarligt att starta en dressyrtävling.. Men det tror jag är långt kvar innan jag få in det. Jag är hoppryttare in i hjärtat, men man får såklart anpassa sig efter hästen också :)

♥/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0