Det kan väl inte skada....

Såg att Lousie hade gjort ett tidsfördriv inlägg, tänkte att jag också skulle göra det. Som rubriken säger så kan det väl inte skada ;)

Det som är i fetstil har jag valt:


Träna VS Tävla  - båda

Valack VS Sto - har bara valackar nu, men självklart tycker jag om ston med :)

Lindor VS Skydd - smidigt med skydd/ snyggt med lindor

Rida för seger VS Rida för att komma runt - Beror på omständigheterna, och hästen.

Skodda ridbyxor VS Oskodda ridbyxor

Martingal VS Utan martingal - utan i dressyren/ med i hoppningen

Nationellt VS Internationellt - Nationellt,tävla/ internationellt kolla på.

Säkerhetsväst VS Utan säkerhetsväst

Ridstövlar VS Skor och shortchaps - Det var flera år sedan jag red med shortschaps nu..

Hoppsadel VS Dressyrsadel

Gräs VS Grus - beror på vädret

Kingsland VS John Whitaker - samma som louise ( om jag är verkligen tvungen att välja) ;)

Meeting VS "Endags" tävling

Ridhus VS Ridbana - beror på omständigheterna 

Transport VS Lastbil

Unghäst VS Läromästare  - Jag tycker det är roligt med unghästar, men jag hade ju inte heller tackat nej till en läromästare heller för den delen :P

Halm VS Spån - Absolut spån!

RGB VS Meredith Michaels Beerbaum  
 
Kort man VS Lång man  
 
Träna på bana VS Rida ut - båda
 
Sporrar VS Spö

Alltid rida LD hoppning VS Alltid rida FEI dressyr

Dryga dressyrryttare VS Bortskämda ponnyungar - går inte att välja bland 

Tävla dressyr i hoppsadel VS Tävla hoppning i dressyrsadel -

Ponny VS Storhäst -

Nätt häst VS Grövre häst - Definitiv en nätt häst. Nätta hästar passar mig bättre, hoppning som dressyr.

Dyr märkesutrustning VS Mer för pengarna - När jag köper dyra märkesutrustningar så tar jag för givet att de ska hålla :)

Titta på en bra film VS Hästhoppning på TV - Håller nog med Louise där, att man kan kolla på en bra film efter hästhoppningen ;)
 
Hööks VS Horze - vet inte 

Tredelat tränsbett VS Tvådelat tränsbett -

Tävla ponny VS Tävla storhäst 

Skodd VS Barfota

Hästnet VS Bukefalos

Färgade stigbyglar VS Färgade sporrar - Båda lika snyggt

Aldrig få trava mer VS Aldrig få galoppera mer -

Tävla barbacka VS Tävla utan träns - det skulle som sagt vara lite svårt att tävla :P

RG VS Anna Scarpati



/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0