20 mars 2011

Nuggi fick en uteritt idag, det var jättekul hon var Nuggi igen för igår tyckte jag att hon var lite konstig. Hon var pigg och byter galopp själv i princip hela tiden och blir sådär lagom stark, då vet man att det är Råttan man sitter på :D Idag gjorde jag halter ganska ofta, det är nog någonting jag måste göra mer när jag är ute och rider för jag märkte i början att hon inte riktigt hängde med på noterna men hon fattade ganska snabbt. Var nog ute i 1 timma :)

Hittade en gamal ful bild på henne så jag var bara tvungen ;) ...


Nu :)


Då haha :P

/Louise

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att Elin hittade till min blogg, såg det inte förän nu. Ni verkar ambitiösa tjejjer! Fin blogg och fina hästar ni har! Kul att ni håller till runt Borås, fattade jag som iaf. Jag bor också utanför Borås.

2011-03-20 @ 23:43:28
URL: http://fridanygren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0