Vilken dag är det idag?? :S

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här, jag vet egentligen inte varför jag inte gör det, för hinner gör jag men det blir bara inte att jag gör det. Men nu ska vi snacka om hästar. Råttan rids mer eller mindre varje dag, ute som på volten eller på ängen. Vi åker och tränar ibland för Frida men också Emma Emanuelsson. Jag ska iväg på torsdag och träna för Emma, riktigt kul, en mycket bra tränare tycker jag. Jag har tränat för Frida några gånger också, Frida gillar vi. En annan sak som är bra när jag tränar för Frida är att jag alltid är själv, alltså extra mycket hjälp. :)

På tävlingsfronten är det ganska lugnt, jag var iväg och tävlade i Bollebygd idag faktiskt, min senaste tävling var i Varberg den 14-15 maj så det var ju ett tag sedan. Idag gick det bra fastän det dåliga vädret. Vi satte dubbelnollan i 1 metaren och kom på en fjärde plats och i 110 så petade vi sista hindret. Jag är nöjd över dagen fast jag tänker fortfarande på den bommen som föll, jag glömde iPoden hemma idag så jag vet inte om det var jag eller Råttan som klantade till det, idag tror jag faktiskt att det var jag...
Men som sagt rullar allt på som vanligt jag rider ju även Elins hästar var och varannan dag, hon har inget val, för jag brukar bara  ta någon av dem och rida ibland ;) fast jag tror inte att hon har så mycket emot det, förhoppningsvis... ;) haha  jag ska försöka förbättra mig att uppdatera bloggen men jag kan inte lova något.
Hoppas ni har det bra i det ganska tråkiga sommarvädret, jag njuter iallafall varenda sekund, ledighet är ju ändå ledighet :)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0