Tävling imorrn

Imorrn blir det årets första tävling och då ska jag och Nuggi hoppa en 115 i Borås. Jag har längtat enormt mycket till att komma igång igen, träningen i onsdags kändes bra så hoppas bara att vädret väljer att vara på min sida också ;P Idag fick Nuggi vila, det brukar hon göra innan tävling inte alltid men oftast. Jag har prövat att rida henne ibland också antingen ut eller på volten eller till och med hoppat vissa gånger (som kanske de flesta gör ;) ) men med Nuggi har det oftast varit bäst att låta henne vila ;)



så här såg det ut efter årets första tävling (tror iaf det va det :S) förra året :D kanske kan bli en "favorit i repris" imorrn, haha

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0