jag känner att jag är rätt dålig på att uppdatera här....

Som rubriken säger så känner jag att jag har varit ganska dålig på att uppdatera här, händer en del saker i nuväget för min del men ska försöka bättra mig.

Idag skrittade jag ut och klättrade i backar för att träna Nokis rumpa (Pinokio.)
Sedan red jag Pajaz i paddocken. Gick bra, han var lite envis i början och hade ingen lust överhuvudtaget att anstränga sig... Men tillslut såg han att det inte fanns någon utväg än att lyssna och då blev det stor skillnad. Han fick en mer avslappnad form, och sänkte huvudet för att på sätt slappna av mer.


En bild från i somras när jag terrängtränade för Victoria Carlebäck.

♥ / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0