Hoppträningen igår

Träningen igår gick riktigt bra eller förutom bommarna då. Det var upphöjda cavalettibommar som vi skulle trava över jag vet inte hur många gånger på hela lektionen som jag försökte trava över dem och verkligen trava över dem. Jag förstod inte Nuggis problem, haha, jag tror att det var fyra eller fem bommar och hon hoppade studs mellan dem varje gång! Det var faktiskt ganska jobbigt att jag aldrig kunde trava över dem för jag är så envis och måste få sånna lätta grejjer att fungera men nej det gick inte... För att skylla på någonting annat än migsjälv så var det ganska långt avstånd emelland dem :P

Förutom "cavaletti-incidenten" gick allting väldigt bra, hon har lyssnat oerhört bra nu de senaste månaderna så om någonting händer är det bara mitt fel för hon lyssnar så mycket. Sen kan jag i och för sig bara skratta åt Råttan att hon inte kan trava över cavalettis! ;)



/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0