Dag 1 - Presentera dig själv

Dag 1- - Presentera dig själv.

Jag heter Elin Ewers och jag blir 18 år till våren. Jag har hållt på med hästar så länge jag kommer ihåg. Men jag började på ridskola när jag var runt 6 år, och sedan kan man säga att jag fastnade. Idag har jag 2 hästar, ett Polskt halvblod och ett svenskt halvblod. 
Nu går jag i tvåan på Kitas Gymnasium. Där läser jag Samhäll-ekonomi. Och som Louise skrev tidigare så läser jag specialidrott.
  
Jag bor utan för borås med mamma, pappa, storebror, två katter och en hund. (och två galna kaniner!) som jag förövrigt tycker är livsfaliga. Misstolka mig inte nu, att jag skulle vara livrädd för kaniner, det är jag inte! men dessa är inga vanliga kaniner (enligt mig).
Förutom hästarna så umgås jag mycket med kompisar, gymmar osv.
Något som jag äär livrädd för är ormar! Toltalt livsfarliga!

Jag är nog den morgontröttaste som jag vet. Jag älskar att sova länge på morgonen, eller att bara ligga och dra sig i sängen på morgonen.

Så nu har ni fått en "liten" presentation av mig :) fortsätt läs vidare för mer info ;)haha



/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0