En bättre "presentation"

Jag såg en smart grej på en blogg, det var en "presentation" som man skriver under 13 dagar. Jag tänkte att jag också ska göra det, verkade kul ;) (Jag har dock ändrat om den ganska mycket, det var andra punkter och en längre presentation som var 15 dagar ist :P) Jag tror att jag börjar med detta imorgon, vi får se om Elin också hakar på och gör den :D

Såhär ser det ut:
Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 - Presentera din häst
Dag 3 - Min första egna häst
Dag 4 - Hur mitt intresse för hästar började
Dag 5 - Mina drömmar inom hästsporten
Dag 6 - Mina mål
Dag 7 - Mitt bästa hästminne
Dag 8 - Någonting som jag och hästarna gjort som jag är stolt över
Dag 9 - Det här saknar jag
Dag 10 - Bilder på lite av min utrustning (häst och ryttare)
Dag 11 - Min favorit sak i stallet
Dag 12 - Det första jag gör när jag kommer till stallet
Dag 13 - Detta finns i min ryktlåda 


jag och Nuggi förra året

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0