Dag 6 - Mina mål

Mina mål för 2011 är inte helt klara men det är någonting liknande detta:

Tävling:
Få fina och jämna rundor i 120 klasser samt 110 och vara med i Div 1.

Träning:
Försöka få henne att jobba ännu mer med bakkärran och bygga upp en starkare "avstampskraft" vid hoppning även fortsätta att jobba NH för att kunna ta några steg i galopp med bara grimma fast utan grimskaft ;) (kan göra detta i skritt och trav än sålänge) och även fortsätta med ledarskap och använda mycket fantasi och variation i all vår träning.

Ungefär så ser mina mål ut just nu, men jag ska sätta mig och skriva ner dem mer noggrant så snart som möjligt :)



/Louise


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Heej :) hoppas du får en bra lördag :D

2011-01-22 @ 13:43:08
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: :-(

Ingen fälttävlan alltså...?

2011-01-22 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0