Dag 1 - Presentera dig själv

Jess, tänkte ju egentligen börja med detta imorgon men jag fick lust att göra det nu istället.

Jag heter Louise Äärlaht jag blir 17 år till våren och jag har så länge jag kan minnas alltid haft ett brinnande hästintresse. Jag går första året på gymnasiet där jag läser naturvetenskaplig linje på Kitas Gymnasium (som bland annat för andra året i rad toppat väst Sveriges betygsranking ;P). Jag bor utanför Borås med min mamma, pappa och storasyster och min galna katt Pixel. Jag har ganska dålig humor (tror jag, haha), jag gillar att spela trummor ibland och framförallt älskar jag att pressa mig själv mycket (i idrottssyfte speciellt att springa) att man känner sig halft död efteråt. Det näst bästa är träningsvärken som påminner att man gjort någonting bra ;P

Någonting annat som jag gillar är vampyrer, just nu är det Vampire Diaries som bara inte får missas, sen har jag en hel radda med säsongsboxar av Buffy och vampyrerna samt Angel (sammanlagt 12 boxar med 22 avsnitt i varje :D) Jag tittar på de flesta filmer bara de är bra, haha. Det värsta som finns är spindlar, jag springer snabbt och skriker som en tjej om jag ser en. Jag gillar heller inte att gå upp på morgonen, men det är jätte härligt på helger om man ställer klockan på sju eller något och somnar om igen, det finns nästan inget bättre! ;) 

Ja, det var lite granna om mig om det är något ni undrar så är det bara att fråga ;)


en knas bild på mig (det konstiga ni ser på tänderna är bara min dumma tandställning och nej jag har inte gråa ögon dom ska vara gröna... :P)

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0