10 Januari 2011 Presentation - Nuggi

Här kommer en liten presentation om min häst Nuggi.

Hon är en liten häst på 156cm i mkh,  född 2001 och importerad från Danmark (okänd härstamning). Vi köpte Nuggi för fem år sedan, men jag "tog över"/började rida henne för lite mindre än tre år sedan då jag sålde min  ponny och min syster slutade rida.

Jag gillade henne inte alls i början och förstod verkligen inte varför min syster ville köpa just henne. Trots allt har det gått ganska bra med dessa tre år jag har haft henne. Jag har tävlat henne upp till nationell 120 och mitt lånsiktiga mål är att ha flertalet felfria rundor i 120 och efter det får vi ser vad som händer.

101

 

 

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0