Uteritt

Yess, så blev det idag en liten klätterrunda var ute i kanske 40-50 minuter. Red på det nya bettet idag ett babypelham, jag tror inte det var så stor skillnad från mitt andra pelham med 15 cm skänklar men det är väl bra? haha. Det var ganska ensamt att rida idag, det varken blåste, regna eller någonting jag hörde inga fåglar utan bara Nuggis hovar mot marken. Det blev lite "the road" varning en ganska "hemsk" film med Viggo Mortensen. Aja, nog med det. Här kommer lite bilder från dagen ;)


Nuggi i sitt nya täcke från John Whitaker


var tvungen att "pröva" grejjerna jag köpte det blev najs ;) Anna Scarpati schabrak + stigbyglar från JIN stirrup


John Whitaker schabrak istället :P


Mack stod i trädgården idag när vi kom, han ville inte vara ute med dem andra så han fick gå där :)

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0